OBIEKT-5

WAKACJE Z DUCHAMI – WŁADYSŁAWOWO

1,390.00zł

WŁADYSŁAWOWO – CHŁAPOWO: wczasowisko nadmorskie położone u nasady Półwyspu Helskiego. Miasteczko znane dzięki walorom turystycznym oraz dużemu portowi rybackiemu. Rozległa plaża nad pełnym morzem to wspaniały teren rekreacyjny i wypoczynkowy.

ZAKWATEROWANIE:

Dom Kolonijny „JAR”, pokoje 3,4 i 5 – osobowe wyposażone standardowo, świetlica z TV i sprzętem dyskotekowym, plac zabaw, boiska do piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, stoły do tenisa stołowego, siłownia, kryty basen; wydzielone miejsce na ognisko; do dyspozycji dzieci: sprzęt sportowy i rekreacyjny, gry świetlicowe, przybory i materiały do zajęć programowych. Ośrodek ogrodzony, bezpieczny, ok. 200m do morza

Opis produktu

Dwudniowa wycieczka autokarowa z noclegiem na zakończenie!

Wycieczka do krzyżackiego zamku w Gniewie.

Zamek w Gniewie to najpotężniejsza twierdza Zakonu Krzyżackiego na lewym brzegu Wisły. Zbudowany na przełomie XIII i XIV wieku był domem komturów krzyżackich, a w czasach polskich siedzibą starostów. W wieku XIX, wielokrotnie przebudowywany (spichlerz, więzienie), ostatecznie spłonął w Wielkim Pożarze w 1921 roku. Dziś w odbudowie z wolna odzyskuje dawną świetność.

  1. „Wakacje z duchami” – jedyny w swoim rodzaju spektakl multimedialny, przenoszący widzów goszczących w gniewskiej warowni do nieistniejącego świata duchów, po którym przewodnikiem jest narrator opowiadający historię Królowej Marysieńki oraz Króla Jana III Sobieskiego, a wszystko to w scenerii płonących domów, walących się murów, wśród których pojawiają postacie dawnych rycerzy, komturów.
  2. „Nocny spacer z pochodniami” – spacer z pochodniami po zamkowych krużgankach pod opieką przewodnika; w jego trakcie którego dzieci zapoznają się z historią zamku, licznymi ciekawostkami związanymi z jego dziejami, poznają miejscowe legendy. Spacer po zamkowym dziedzińcu, wejście na zamkową wieżę, krużganki obronne.
  3. „Wędrówka po warsztatach rzemieślników” – uczestnicy pod opieką Przewodnika odwiedzają warsztaty: kowalski, drukarski (z prasą Gutenberga), garncarski, tkacki, mennicę, strzelnicę zamkową (zapoznanie się z budową kuszy i łuku) oraz „gabinet relaksacyjny kata gniewskiego”.

KORYTARZ-1Kopia-ŚWIETLICA-1STOŁÓWKA-1POKÓJ-3

PROGRAM KOLONII:

  • WYCIECZKI AUTOKAROWE:
    • TRÓJMIASTO (wycieczka całodzienna, zwiedzanie z przewodnikiem): Gdańsk – najciekawsze atrakcje i zabytki, przejście „Droga Królewską”: brama Wyżynna, Katownia, Wieża Więzienna, Złota Brama, Dwór Św. Jerzego, Ratusz, Dwór Artusa, Fontanna Neptuna, Kamieniczki z XV do XVII w. przy Długim Targu, ul. Mariacka; Gotycka Bazylika Mariacka, Port nad Motławą z zabytkowymi XV w. żurawiami, itd.; Gdynia – skwer Kościuszki, gdzie cumują Dar Młodzieży oraz ORP „Błyskawica” – okręt muzeum (zwiedzanie); Sopot – promenada i najdłuższe w Europie molo spacerowe.
  • HEL (wycieczka całodzienna): zwiedzanie: Muzeum Obrony Wybrzeża – zlokalizowane na terenie dawnych umocnień artyleryjskich „Rejonu Umocnionego Hel”, prezentujące różnorodne wystawy związane z militariami, historią bohaterskiej obrony Helu we wrześniu 1939 roku i historią II Wojny Światowej, pomnik latarnika, port morski oraz pobyt w fokarium; pobyt w Jastarni – spacer po miejscowości, zwiedzanie portu rybackiego i jachtowego; Jurata – spacer po przepięknym, długim molo.
    • WYCIECZKI PIESZE PO OKOLICY:
  • Rozewie – zwiedzanie latarni morskiej i Muzeum Latarnictwa oraz klifowe wybrzeże i wąwóz „Lisi Jar”;
  • Władysławowo – zwiedzanie największego w Polsce portu rybackiego, Aleja Gwiazd, zwiedzanie Parku Przyrodniczego PHARE;
  • Chłapowo – Wąwóz Chłapowski zwany „Rudnikiem”;
  • pracownia bursztynu wraz ze zwiedzaniem i lekcją edukacyjną
  • „JAKIE SĄ NASZE DUCHY?” – każda z grup stworzy własnego ducha – totem grupy,
  • CODZIENNE PROJEKCJE SERIALU „WAKACJE Z DUCHAMI”/CZYTANIE POWIEŚCI ADAMA BAHDAJA „WAKACJE Z DUCHAMI”: uczestnicy zapoznają się z przygodami bohaterów najsłynniejszej polskiej powieści dla dzieci;
  • DYSKOTEKI TEMATYCZNE: każda z dyskotek nawiązuje do innego motywu ze świata duchów, w ich trakcie uczestnicy zaprezentują wymyślone przez siebie oryginalne przebrania, fryzury, makijaże lub styl tańca; w programie: Zombie-Party, Wampiriada, Bal Białej Damy, Mumia-Dance i inne,
  • „OPOWIEŚCI Z DRESZCZYKIEM” – podczas wieczornego czytania książki „Duchy Polskie” uczestnicy zostaną zapoznani z opowieściami o polskich duchach takich jak: Błazen z Bolkowa, Czarny Pies z Ogrodzieńca, Czerwony Upiór z Grodźca, Fantomy z Pieskowej Skały, Komtur z Bytowa, Zjawa z Łańcuta i inne,
  • „DUCH W KINIE” – seanse filmowe dla młodszych i starszych uczestników, prezentujące filmy, których bohaterami są postaci ze świata duchów: propozycje dla maluchów: „Kacper”, „Potwory i spółka”, „Scooby Doo i szkoła upiorów”, „Noc w muzeum”; propozycje dla starszaków: „Pogromcy duchów”, „Przerażacze”, „Mumia”;
  • „UPIORNY WIECZÓR” – wieczorne ognisko z kiełbaskami stanowi doskonałą okazję do podzielenia się z innymi uczestnikami własnymi historiami o duchach,
  • MROCZNE KONKURSY: każdy uczestnik może się wykazać twórczą inwencją i fantazją w konkurencjach wywodzących się bezpośrednio ze „strefy mroku”: konkurs na najbardziej upiorną minę, konkurs straszenia,
  • KOLONIJNA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI – warsztaty z zakresu plastyki, prowadzone przez wychowawców – instruktorów. Dzieci, po dokonaniu wyboru interesującej je dziedziny, biorą udział
    w kilkugodzinnych (7-9 godzin w turnusie) zajęciach – bawiąc się tworzą własne „małe dzieła sztuki” (placówka kolonijna wyposażona jest w materiały niezbędne do prowadzenia zajęć):

    • warsztaty plastyczne – zajęcia rozbudzające w dzieciach zdolności plastyczne – wykorzystanie różnorodnych technik i materiałów plastycznych, w zależności od chęci i upodobań dzieci: malarstwo i rysunek – akwarele, plakat, malowanie na kamieniu, kredki pastelowe, świecowe; prace z papieru – wyklejanki, wydzieranki; formy przestrzenne – masa papierowa, plastelina, masa solna; prace plastyczne z wykorzystaniem darów natury, prace typu kolaż – łączenie kilku technik plastycznych;
    • WARSZTATY PLANSZOMANIAKA – warsztaty dla tych, którzy lubią gry planszowe wszelkiego rodzaju. Gry planszowe już od czasów starożytnych stanowią niewyczerpaną kopalnię dobrej rozrywki. Uczestnicy warsztatów odkrywają fascynujący świat różnorodnych, popularnych gier, poznają ich zasady i tajniki, które zastosują w praktyce w rozgrywkach miedzy sobą. Rywalizacja uczestników „na planszy” wyłoni Kolonijnego Mistrza Gier Planszowych.
    • ZAJĘCIA TANECZNO-RUCHOWE – różnorodne formy ćwiczeń (elementy tańca i fitness) prowadzonych przez wychowawcę – instruktora, które rozwijają sprawność fizyczną i podtrzymują dobrą kondycję, oddziałują korzystnie na funkcjonowanie organizmu, poprawiają sylwetkę i samopoczucie. Zajęcia opracowane zarówno dla dziewcząt jak i dla chłopców z uwzględnieniem wieku uczestników, wykonywane w rytm muzyki będą się odbywać zarówno w pomieszczeniach zamkniętych, jak i na świeżym powietrzu (plaża, trawnik, boisko; 6 – 8 godzin w turnusie). Ilość zajęć w turnusie zależy od intensywności innych zajęć programowych oraz zainteresowania uczestników.
  • ATRAKCJE, REKREACJA, ROZRYWKA:
    • REJS STATKIEM PO BAŁTYKU;
    • KORZYSTANIE Z BASENU KRYTEGO NA OŚRODKU;
    • OGNISKO Z PIECZENIEM KIEŁBASEK;
    • GRY, ZABAWY, DYSKOTEKI, PLAŻOWANIE I KĄPIELE (plaża i kąpielisko strzeżone).
  • IMPREZY KOLONIJNE: Dzień Kolonisty, Festiwal Piosenki Kolonijnej, Jeden z Dziesięciu, Idol, „Randka w ciemno”, „Familiada”, Mini Playback Show, otrzęsiny, śluby, biegi patrolowe, bal przebierańców i inne. KONKURSY Z NAGRODAMI I DYPLOMAMI: mody, fryzur, plastyczny, Miss i Mistera kolonii, rzeźby
    z piasku i inne.
  • IMPREZY SPORTOWE: olimpiada kolonijna, sztafety grup, rozgrywki międzykolonijne; turnieje: kometki, tenisa stołowego, piłki siatkowej, koszykówki, piłki nożnej i inne. SPORT NA WESOŁO – MISTRZOSTWA KOLONII W DYSCYPLINACH ŚMIESZNYCH: kolonijny tor przeszkód, „mokra siatkówka”- rozgrywki balonami napełnianymi wodą i inne.

WYŻYWIENIE: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja – śniadania i kolacje w formie bufetu) + suchy prowiant na drogę powrotną.

KADRA: całodzienna opieka wykwalifikowanej  kadry pedagogicznej i medycznej, ratownik WOPR, instruktor programowy.

UBEZPIECZENIE: NNW na przejazd i pobyt.

TRANSPORT: autokar z klimatyzacją na trasie

TERMIN: 17.07-27.07.2018
CENA: 1390 ZŁ

BASEN-11OBIEKT-3

UWAGI:

  • CENA ZAWIERA KOSZTY: noclegów, wyżywienia, kadry, programu KO,transportu, ubezpieczenia, podatku VAT